U sklopu projekta „Stvaranje mreže interkulturalnih škola – učimo zajedno o kulturnoj baštini zavičaja“ kojeg provodi Nansen dijalog centar iz Osjeka, a podržavaju Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta i MatraKap program Nizozemskog Veleposlanstva u Republici Hrvatskoj.
I naša škola uključila se u navedeni projekt “Kulturna i duhovna baština zavičaja” (u daljnjem tekstu - KDBZ). Predmet „Kulturna i duhovna baština zavičaja“ zasniva se na zajedničkom proučavanju kulturne i duhovne baštine svih zajednica koje obitavaju na određenom području. Dakle, KDBZ omogućuje djeci koja žive u multikulturalnoj i multietničkoj zajednici da nauče više o svom zavičaju, o kulturi i običajima naroda koji žive na ovom području, a s ciljem boljeg razumijevanja i poštovanja drugih i drugačijih, što je od iznimne važnosti za izgradnju odnosa i interkulturalnog društva.
Ciljevi i obilježja KDBZ-a:
- Promicanje razumijevanja i poštivanja drugih i drugačijih
- Poznavanje vlastitih korijena i tradicije te poznavanje i poštivanje drugih kultura i duhovnih vrijednosti različitih civilizacija
- Promicanje ljubavi i ponosa prema zavičaju i domovini
- Njegovanje i čuvanje kulturne baština kao dijela nacionalnog i kulturnog identiteta, te osvješćivanje vrijednosti kulturne baštine u globalizacijskim procesima
- Razvijanje interkulturalnih kompetencija kod djece
Kulturna i duhovna baština zavičaja je izvannastavna aktivnost koja se provodi u OŠ Gvozd u dvije skupine (razredna i predmetna nastava). Učenici će kroz literarne i likovne radove izrazili kulturnu raznolikost zavičaja i ljudi koji u njemu žive. Projekt ćemo provoditi tijekom cijele školske godine jedan sat tjedno.
Krajnji cilj je izrada kuharice s tradicionalnim jelima ljudi domicilnog stanovništva i doseljenika iz Bosne.
Izrada likovnih radova
|  |  | 
|  |  | 
|  |  | 
Uz KDBZ i ove školske godine!
Autor: Administrator , 18. 9. 2013.
	     
	    Projekt „Kulturna i duhovna baština zavičaja“  
	    nastavlja se i u ovoj školskoj godini.
	Uključeni su učenici od 5. do 8. razreda i provodi se kao izvannastavna aktivnost.
	Rad na ovim aktivnostima omogućava učenicima koji žive u multikulturalnoj i multietničkoj zajednici cjelovito učenje o svom zavičaju, o kulturi i običajima naroda koji žive na ovom prostoru.
Ove školske godine učenici će kroz temu zavičajni govor prikupljati riječi karakteristične za svoj kraj i tiskati slikovni rječnik zavičaja.
| « Listopad 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
| Odgoj i obrazovanje |  | 
| > AZOO | 
| > Carnet | 
| > e-matica | 
| > Gvozd | 
| > HRskole | 
| > MZOŠ | 
| > Nacionalni centar za... | 
| > Net u školi | 
| > Portal za škole | 
| > Priručnik za učenje | 
| > Suradnici u učenju | 
| > Ured pravobranitelji... | 
| > Zbornica | 
| Sigurnost na Internetu |  | 
| Zabavno i poučno |  | 
| Mediji i informiranje |  | 
| > Bug | 
| > Drvo znanja | 
| > Enter | 
| > National Geographic | 
| > Školske novine | 
| > Zvrk | 
No title
Odabrani udžbenici 2021.-2022..pdf
Dodatni obrazovni materijali 2021.-2022..pdf
Odabrani udžbenici 2021.-2022..pdf



 
			













.jpg)












